Regulamin Holis Clinic Centrum Fizjoterapii i Osteopatii
1. Informacje ogólne
- Podmiotem wykonujący usługi jest Holis Clinic Centrum Fizjoterapii i Osteopatii, Generał Józefa Bema 5a/3, 82-300 Elbląg, NIP 5783011837, Regon 366927443.
- Każda osoba korzystająca z usług medycznych w Holis Clinic Centrum Fizjoterapii i Osteopatii ma obowiązek zapoznać się z niniejszym regulaminem i stosować się do jego zaleceń.
- Uznaje się, że każda osoba, która weszła na teren Holis Clinic, zapisała się za pomocą lini telefonicznej, lub przez witryny internetowe zapoznała się z postanowieniami regulaminu i zobowiązała się do bezwzględnego przestrzegania jego przepisów.
- Osoba przebywająca na terenie Holis Clinic zobowiązana jest do przestrzegania regulaminu.
2 . Przepisy porządkowe
- Na terenie całego Holis Clinic obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz innych środków o podobnym działaniu i palenia papierosów.
- Na terenie całego Holis Clinic obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia przedmiotów niebezpiecznych tj. Noży, broni, materiałów pirotechnicznych.
- Z korzystania z zabiegów fizjoterapeutycznych w Holis Clinic zabrania się osobom: będącym pod wpływem alkoholu lub innych środków o podobnym działaniu, ze zmianami skórnymi wskazującymi na możliwość zakażenia, z naganną higieną osobistą.
- Osoby niepełnosprawne i dzieci zobowiązane są do przebywania na terenie Holis Clinic wraz z opiekunem bądź rodzicem.
- Dopuszcza się korzystanie z własnego zaopatrzenia ortopedycznego (wózki inwalidzkie, kule itp.) przez pacjentów.
- Osoby korzystające z zabiegów w Holis Clinic zobowiązane są do bezwzględnego podporządkowania się decyzjom i nakazom wydawanym przez osoby wykonujące zabiegi.
- W razie zaistnienia jakiegokolwiek niebezpieczeństwa pracownik może nakazać pacjentom natychmiastowe opuszczenie Holis Clinic.
- Za przedmioty wartościowe pozostawione na terenie Holis Clinic, Centrum NIE ODPOWIADA.
- Zaleca się, aby w czasie korzystania z zajęć nie posiadać przy sobie cennych przedmiotów.
- Zabrania się wykonywania filmów i zdjęć bez zgody personelu.
- Osoby celowo niszczące wyposażenie Holis Clinic ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody. Za osoby niepełnoletnie odpowiedzialność materialną ponoszą ich prawni opiekunowie.
- Osoby naruszające porządek publiczny lub przepisy regulaminu będą usuwane z terenu Holis Clinic.
- Osoby, które nagminnie będą naruszać przepisy niniejszego regulaminu, nie będą mogły korzystać z usług Holis Clinic.
- Zakład nie odpowiada za wypadki i zdarzenia wynikłe z nieprzestrzegania przepisów niniejszego regulaminu.
- Nadzór nad przestrzeganiem regulaminu pełni obsługa Holis Clinic.
3. Realizacja wizyt
- Holis Clinic realizuje wizyty z zakresu fizjoterapii, osteopatii, treningu personalnego, oraz porady lekarskie.
- Wizyty realizowane są wyłącznie przez osoby do tego uprawnione.
- Pacjenci Holis Clinic uczęszczający na zabiegi fizjoterapeutyczne zobowiązani są do posiadania obuwia zmiennego i stroju gimnastycznego.
- Pacjenci oczekujący na wizytę, proszeni są o oczekiwanie w poczekalni Holis Clinic .
- Na terenie Holis Clinic mogą przebywać jedynie osoby uprawnione tj: pacjenci i ich opiekunowie oraz klienci Centrum.
- Pacjenci korzystający z usług realizowanych w ramach zakładowych pakietów, po zakończeniu terapii zobowiązani są do podpisania karty zabiegowej.
- Każdy pakiet zabiegowy realizowany w Holis Clinic posiada termin ważności 6 miesięcy
- W uzasadnionych przypadkach termin ważności może zostać wydłużony za zgodą obsługi Holis Clinic. W przypadku w którym doszło do przedłużenia ważności karnetu, a w tym czasie nastąpiła zmiana cennika zabiegowego, pacjent zobowiązany jest do opłacenia różnicy pomiędzy „starym” i „nowym” cennikiem za zabiegi, które uległy prolongacie.
- W przypadku nieobecności pacjenta na wizycie oraz nie odwołania jej przynajmniej 24 godziny przed jej rozpoczęciem, osoba zobowiązuje się pokryć koszt wizyty. W przypadku wykupionego pakietu zabiegów, wizyta zostaje uznana za odbytą.
- Holis Clinic zastrzega sobie prawo do odmowy kolejnego świadczenia w przypadku nie uregulowania należności za nieusprawiedliwiony opuszczony zabieg. Zapis nie dotyczy przypadków losowych.
- Zaświadczenia dotyczące wykonywanych zabiegów wydawane są na prośbę pacjenta.
- Holis Clinic nie pobiera opłat za wydanie zaświadczeń.
- Zaświadczenia i dokumentacja wydawane będą bez zbędnej zwłoki.
4. Zgoda na leczenie
- Pacjent umawiając się na wizytę z zakresu fizjoterapii, oraz porady lekarskiej zgadza się na udzielenie świadczeń medycznych.
- Pacjent przyjmuje do wiadomości, że osobą prowadzącą leczenie jest lekarz lub fizjoterapeuta.
- Każda procedura musi być poprzedzona wizytą konsultacyjną.
- W przypadku wizyty fizjoterapeutycznej, konsultacja przeprowadzona jest zawsze na początku cyklu leczenia
- Każda pierwsza i kolejna porada lekarska uznawana jest jako Konsultacja lekarska. Każda dodatkowa procedura medyczna musi być nią poprzedzona.
- Pacjent zgadza się na wykonanie dodatkowych usług medycznych w trakcie wizyty, jeżeli usługa jest niezbędna w ocenie lekarza lub fizjoterapeuty i jest zgodna z aktualnie obowiązującą wiedzą medyczną.
- Pacjent ma prawo odmówić wykonania dodatkowej procedury medycznej.
- W takim przypadku wizyta zostaje zakończona z uwagi na brak zgody na dalsze leczenie.
- Koszt takiej wizyty zostanie naliczony w wysokości konsultacji specjalisty wg aktualnie obowiązującego cennika.
5. Płatności
- Odpłatność za usługi realizowane są w formie gotówkowej lub bezgotówkowej (płatność kartą płatniczą, przelew bankowy)
- Na wniosek pacjenta obsługa Holis Clinic wystawi fakturę płatnikowi.
- Pacjent który wykupił pakiet zabiegowy, w przypadku rezygnacji z zabiegów, ma możliwość otrzymania zwrotu pieniędzy za okazaniem dowodu zakupu (paragon fiskalny, potwierdzenie przelewu).
- Rozliczenie następuje według cennika pojedynczych zabiegów.
- Zwrot środków pieniężnych zostanie dokonany w ciągu 30 dni od otrzymania wszystkich niezbędnych dokumentów rozliczeniowych.
6. Promocje
- Promocje udzielane przez Holis Clinic nie łączą się.
- Jako usługi promocyjne rozumie się świadczenia udzielane przez Holis Clinic w danym okresie czasu.
7. Przepisy w czasie Pandemii COVID-19
- W trakcie obowiązywania pandemii COVID-19, na terenie Holis Clinic oraz terenie poczekalni obowiązuje bezwzględny nakaz noszenia maseczek ochronnych.
- W celu minimalizacji liczby osób przebywających w jednym czasie w Holis Clinic, pacjenci oczekujący na zabiegi zobowiązani są do oczekiwania na zabiegi w holu budynku.
- Pacjent zobowiązany jest przed wejściem do Holis Clinic dokonać dezynfekcji rąk.
- Pacjent, przed pierwszą wizytą zobowiązany jest wypełnić ankietę dotyczącą stanu zdrowia.
- Pacjent, każdorazowo przed wizytą, zobowiązany jest poddać się pomiarowi temperatury ciała.
- Osoby odmawiające poddania się kontroli temperatury ciała lub odmawiające zasłaniania ust i nosa nie będą wpuszczane na teren Holis Clinic.
- Osoby łamiące obowiązujące zasady epidemiologiczne na terenie Holis Clinic, będą usuwane z Centrum.
8. Przepisy końcowe
Skargi i wnioski należy składać w formie pisemnej w godzinach pracy Holis Clinic lub w formie elektronicznej na adres kontakt@holisclinic.pl