Regulamin Holis Clinic Centrum Fizjoterapii i Osteopatii

1. Informacje ogólne

  1. Podmiotem wykonujący usługi jest Holis Clinic Centrum Fizjoterapii i Osteopatii, Generał Józefa Bema 5a/3, 82-300 Elbląg, NIP 5783011837, Regon 366927443.
  2. Każda osoba korzystająca z usług medycznych w Holis Clinic Centrum Fizjoterapii i Osteopatii ma obowiązek zapoznać się z niniejszym regulaminem i stosować się do jego zaleceń.
  3. Uznaje się, że każda osoba, która weszła na teren Holis Clinic, zapisała się za pomocą lini telefonicznej, lub przez witryny internetowe zapoznała się z postanowieniami regulaminu i zobowiązała się do bezwzględnego przestrzegania jego przepisów.
  4. Osoba przebywająca na terenie Holis Clinic zobowiązana jest do przestrzegania regulaminu.

2 . Przepisy porządkowe

  1. Na terenie całego Holis Clinic obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz innych środków o podobnym działaniu i palenia papierosów.
  2. Na terenie całego  Holis Clinic obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia przedmiotów niebezpiecznych tj. Noży, broni, materiałów pirotechnicznych.
  3. Z korzystania z zabiegów fizjoterapeutycznych w Holis Clinic zabrania się osobom: będącym pod wpływem alkoholu lub innych środków o podobnym działaniu, ze zmianami skórnymi wskazującymi na możliwość zakażenia, z naganną higieną osobistą.
  4. Osoby niepełnosprawne i dzieci zobowiązane są do przebywania na terenie Holis Clinic wraz z opiekunem bądź rodzicem.
  5. Dopuszcza się korzystanie z własnego zaopatrzenia ortopedycznego (wózki inwalidzkie, kule itp.) przez pacjentów.
  6. Osoby korzystające z zabiegów w Holis Clinic zobowiązane są do bezwzględnego podporządkowania się decyzjom i nakazom wydawanym przez osoby wykonujące zabiegi.
  7. W razie zaistnienia jakiegokolwiek niebezpieczeństwa pracownik może nakazać pacjentom natychmiastowe opuszczenie Holis Clinic.
  8. Za przedmioty wartościowe pozostawione na terenie Holis Clinic, Centrum NIE ODPOWIADA.
  9. Zaleca się, aby w czasie korzystania z zajęć nie posiadać przy sobie cennych przedmiotów.
  10. Zabrania się wykonywania filmów i zdjęć bez zgody personelu.
  11. Osoby celowo niszczące wyposażenie Holis Clinic ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody. Za osoby niepełnoletnie odpowiedzialność materialną ponoszą ich prawni opiekunowie.
  12. Osoby naruszające porządek publiczny lub przepisy regulaminu będą usuwane z terenu Holis Clinic.
  13. Osoby, które nagminnie będą naruszać przepisy niniejszego regulaminu, nie będą mogły korzystać z  usług Holis Clinic.
  14. Zakład nie odpowiada za wypadki i zdarzenia wynikłe z nieprzestrzegania przepisów niniejszego regulaminu.
  15. Nadzór nad przestrzeganiem regulaminu pełni obsługa Holis Clinic.

3. Realizacja wizyt 

  1. Holis Clinic realizuje wizyty z zakresu fizjoterapii, osteopatii, treningu personalnego, oraz porady lekarskie.
  2. Wizyty realizowane są wyłącznie przez osoby do tego uprawnione.
  3. Pacjenci Holis Clinic uczęszczający na zabiegi fizjoterapeutyczne zobowiązani są do posiadania obuwia zmiennego i stroju gimnastycznego.
  4. Pacjenci oczekujący na wizytę, proszeni są o oczekiwanie w poczekalni Holis Clinic .
  5. Na terenie Holis Clinic mogą przebywać jedynie osoby uprawnione tj: pacjenci i ich opiekunowie oraz klienci Centrum.
  6. Pacjenci korzystający z usług realizowanych w ramach zakładowych pakietów, po zakończeniu terapii zobowiązani są do podpisania karty zabiegowej.
  7. Każdy pakiet zabiegowy realizowany w Holis Clinic posiada termin ważności 6 miesięcy
  8. W uzasadnionych przypadkach termin ważności może zostać wydłużony za zgodą obsługi Holis Clinic. W przypadku w którym doszło do przedłużenia ważności karnetu, a w tym czasie nastąpiła zmiana cennika zabiegowego, pacjent zobowiązany jest do opłacenia różnicy pomiędzy „starym” i „nowym” cennikiem za zabiegi, które uległy prolongacie.
  9. W przypadku nieobecności pacjenta na wizycie oraz nie odwołania jej przynajmniej 24 godziny przed jej rozpoczęciem, osoba zobowiązuje się pokryć koszt wizyty. W przypadku wykupionego pakietu zabiegów, wizyta zostaje uznana za odbytą.
  10. Holis Clinic zastrzega sobie prawo do odmowy kolejnego świadczenia w przypadku nie uregulowania należności za nieusprawiedliwiony opuszczony zabieg. Zapis nie dotyczy przypadków losowych. 
  11. Zaświadczenia dotyczące wykonywanych zabiegów wydawane są na prośbę pacjenta.
  12. Holis Clinic nie pobiera opłat za wydanie zaświadczeń.
  13. Zaświadczenia i dokumentacja wydawane będą bez zbędnej zwłoki.

4. Zgoda na leczenie

  1. Pacjent umawiając się na wizytę z zakresu fizjoterapii, oraz porady lekarskiej zgadza się na udzielenie świadczeń medycznych.
  2. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że osobą prowadzącą leczenie jest lekarz lub fizjoterapeuta.
  3. Każda procedura musi być poprzedzona wizytą konsultacyjną.
  1. W przypadku wizyty fizjoterapeutycznej, konsultacja przeprowadzona jest zawsze na początku cyklu leczenia
  2. Każda pierwsza i kolejna porada lekarska uznawana jest jako Konsultacja lekarska. Każda dodatkowa procedura medyczna musi być nią poprzedzona.
  1. Pacjent zgadza się na wykonanie dodatkowych usług medycznych w trakcie wizyty, jeżeli usługa jest niezbędna w ocenie lekarza lub fizjoterapeuty i jest zgodna z aktualnie obowiązującą wiedzą medyczną.
  1. Pacjent ma prawo odmówić wykonania dodatkowej procedury medycznej.
  2. W takim przypadku wizyta zostaje zakończona z uwagi na brak zgody na dalsze leczenie.
  3. Koszt takiej wizyty zostanie naliczony w wysokości konsultacji specjalisty wg aktualnie obowiązującego cennika.

5. Płatności

  1. Odpłatność za usługi realizowane są w formie gotówkowej lub bezgotówkowej (płatność kartą płatniczą, przelew bankowy)
  2. Na wniosek pacjenta obsługa Holis Clinic wystawi fakturę płatnikowi.
  3. Pacjent który wykupił pakiet zabiegowy, w przypadku rezygnacji z zabiegów, ma możliwość otrzymania zwrotu pieniędzy za okazaniem dowodu zakupu (paragon fiskalny, potwierdzenie przelewu).
  4. Rozliczenie następuje według cennika pojedynczych zabiegów.
  5. Zwrot środków pieniężnych zostanie dokonany w ciągu 30 dni od otrzymania wszystkich niezbędnych dokumentów rozliczeniowych.

6. Promocje

  1. Promocje udzielane przez Holis Clinic nie łączą się.
  2. Jako usługi promocyjne rozumie się świadczenia udzielane przez Holis Clinic w danym okresie czasu.

7. Przepisy w czasie Pandemii COVID-19

  1. W trakcie obowiązywania pandemii COVID-19, na terenie Holis Clinic oraz terenie poczekalni obowiązuje bezwzględny nakaz noszenia maseczek ochronnych.
  2. W celu minimalizacji liczby osób przebywających w jednym czasie w Holis Clinic, pacjenci oczekujący na zabiegi zobowiązani są do oczekiwania na zabiegi w holu budynku. 
  3. Pacjent zobowiązany jest przed wejściem do Holis Clinic dokonać dezynfekcji rąk.
  4. Pacjent, przed pierwszą  wizytą zobowiązany jest wypełnić ankietę  dotyczącą stanu zdrowia.
  5. Pacjent, każdorazowo przed wizytą, zobowiązany jest poddać się pomiarowi temperatury ciała.
  6. Osoby odmawiające poddania się kontroli temperatury ciała lub odmawiające zasłaniania ust i nosa nie będą wpuszczane na teren Holis Clinic.
  7. Osoby łamiące obowiązujące zasady epidemiologiczne na terenie Holis Clinic, będą usuwane z Centrum.

8. Przepisy końcowe

Skargi i wnioski należy składać w formie pisemnej w godzinach pracy Holis Clinic lub w formie elektronicznej na adres kontakt@holisclinic.pl